Ofte stilte spørsmål

 

Q: Jeg har kjøpt abonnement, men det vises fortsatt reklame.
A: Du må være logget inn med samme konto du har kjøpt appen med. Oppdater appen til nyeste versjon. Trykk på menyen øverst til venstre, trykk på "Abonnement", tast inn tallene i foreldrelåsen og trykk "Gjenopprett" øverst til høyre.

Q: Jeg har kjøpt abonnement på appen via telefonen, men på nettbrettet står det at jeg må kjøpe abonnement
A: Du må være logget inn med samme konto på begge enheter. Trykk på menyen øverst til venstre, trykk på "Abonnement",
tast inn tallene i foreldrelåsen og trykk "Gjenopprett" øverst til høyre

 

Q: Jeg har kjøpt ny telefon, kan jeg overføre abonnement?

A: Du må være logget inn med samme konto på begge enheter. Trykk på menyen øverst til venstre, trykk på "Abonnement", tast inn tallene i foreldrelåsen og trykk "Gjenopprett" øverst til høyre

 

Q: iPhone: Det er ikke lyd på appen

A: Deaktiver ikke forstyrr-funksjonen

 

Q: Jeg har abonnement, men offline-funksjon virker ikke

A: Oppdater appen til nyeste versjon (Android 1.52). Trykk på menyen øverst til venstre, trykk på "Abonnement",
tast inn tallene i foreldrelåsen og trykk "Gjenopprett" øverst til høyre

 

 

 

 

 

 

 

 

Finner du ingen løsning her, kontakt oss på app[alfakrøll]puddingtv.no .